Petek Dinçöz Yeni Albümünü Ne Yapayım Şimdi Ben için şunları söylemiş;

Çok özenli bir çalışma oldu bu albüm. Ne Yapayım Şimdi Ben albümünde hem yüksek tempolu hareketli parçalar, hem de duygusal şarkılar yer alıyor.
Son aylarda her gün programdan çıktığım gibi stüdyoya kapanıyordum. Son iki buçuk ayda da stüdyoda 12-13 saati bulan çalışmalarım oldu. Bu zaman zarfında yalnızca şarkı söyleme tekniğimde değil, hayata ve mesleğime de bakış açım değişti.

FULL ALBÜM İNDİR

Tek Tek İndir
01.Ne Yapayım Şimdi Ben
02.Pembe Balon
03.Doktora Git
04.İstemem
05.Maç
06.Ne Yapayım Şimdi Ben (Mustafa Ceceli Versiyon)
07.Solan Çiçekler
08.Pembe Balon (Mustafa Ceceli Versiyon)
09.Doktora Git (Mustafa Ceceli Versiyon)
10.Ne Yapayım Şimdi Ben (Kıvanç K Mix)
11.Doktora Git (Kıvanch K Mix)


FULL ALBÜM İNDİR
http://rapidshare.com/files/230685937/petek.rar